A tartalom megtekintéséhez regisztrálnod kell, vagy be kell lépned

VAGY

A fórum látogatásából ki vagy zárva a következő okok miatt:
Nincs indoklás.

A kizárás feloldásra kerül: Soha

 Ha valaki ismeri a Canadahun forumot az tudja miert van ott

Bevandorlas, zenelopkodas, bugyuta szojatekok, torontoi Magyar Haz mocskolasa, kb ennyi.

Ja majdnem elfelejtettem "Itt nincs politika" bofogi Abraham Melitta a website kápoja.

Kizaras az van indoklas nelkul.

Melitta fele demokracia.


 Pofa be , itt nincs politika!!! 


  1.  
Szerző: Az igazat ne csak a valodit  2010.10.13. 03:27 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://canada-hun-tenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr642367084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.10.13. 07:18:13

Szia.
Örültem a blogod indulásának, mert reméltem, hogy ezekkel a szerencsétlen, nagyarcú kanadai magyarokkal fogsz baszakodni, akik a CANADAHUN-on próbálkoznak az illegalitás talaján evickélni a maguk kormányosaival meg tutajosaival.

Amit ezen posztodban írtál, olyan, mintha én tettem volna le az asztalra. Meg mertem mondani a véleményemet ezekről a szerencsétlen balfaszokról, akik folyamatosan gyalázzák a Kanadába érkező vagy ide jönni kívánó magyarokat, és erre Melitta, a kis ducijuci, aki utoljára akkor látta a lyukat, mikor fölébe állt egy tükörnek, és egy másikkal okoskodva sikeres áttükrözést tett, kibaszott, mint macskát szarni. Pontosan ezekkel a szavakkal, mint amiket fentebb írtál.

Gondolom, veled is ez történt. Fő blogomon a legutolsó cikkemben helyet kaptál, egyelőre nem mint személy, hanem mint blog, létező fóruma a kanadai magyaroknak, történeteknek és cigányoknak, és remélem, hogy hosszú távra gondolkozol ezzel a bloggal!

Szívesen fogadnám, ha fel tudnánk venni a kapcsolatot, és esetleg személyesebben is megbeszélnénk, mik folyik itt Kanadában - és miért!

Sok sikert a jövőhöz!
Tom

Rubin17 2010.11.08. 17:29:49

Milyen neven voltal a canadahunon? Latszik meg a post amin Melitta kiakadt?

Az igazat ne csak a valodit 2011.03.21. 19:56:45

Ide bofogott valamit ez a melitta nevu nember.
Jo szokasahoz hiven jo tanulokent kicenzuraztam innen.
Minek ide egy analfabeta velemenye amugy is?

Melitta1 2011.03.21. 20:39:19

Sajnalom,mert legalabb kulturalt formaban valaszoltam a kifogasaidra, de ugy latom csak az alpari stilust ismered.

Az igazat ne csak a valodit 2011.03.21. 20:42:31

Melitta , ne add elo magad mint egy "fair" vitapartnert....a lenyeg arrol szol hogy mindent kiradirozol ami nem felel meg a liberalis/zsido nezeteknek.

Az igazat ne csak a valodit 2011.03.21. 20:43:47

Szerencsed egyaltalan nincs idom ezzel a website-al foglalkozni....

Melitta1 2011.03.27. 06:11:09

Nem kene zsidoznod, mert Canada nem egy rasszista orszag es mint refuge kero,jo lenne ha magadeva tenned, hogy canadaban minden ember egyenlo, te se vagy egyenlobb a masiknal.
Azt hiszem sokkal vastagabban fog a radirod mint valamikor a canadahunon tapasztaltad volna. Igaz ott nincs helye a rasszista kirohanasaidnak.
Meg be se fogadott canadai de mar szidod a canadaiakat, miert nem inkabb Kamcsatkaba kertel menekult statuszt?

trágár vagyok 2013.01.29. 05:55:47

Elnézést, kissé elragadtattam magam, kérlek töröljétek a hozzászólásaimat. Köszönöm.

mocsing56 2016.07.08. 12:06:18

Azt látni kell, hogy ez az oldal erösen megváltozott.
Indult eredetileg politikamentesen. Lett a Demokratikus Koalició ultraneolibsi szócsöve.

Emellett teletömi a lapfenntartó töltelék-hirekkel, amik nem hirek. Lebulvárosodott, s nem kicsit.

Ennek látható hatása is van. Az oldal látogatottsága folyamatosan csökken.

baggins111 2017.01.17. 14:56:49

Ez a nő mindent személyeskedésnek vesz, ami nem tetszik neki. Demokráciáról papol, és diktátorként regnál. De akkor mi baja Orbánnal? A módszerei semmiben sem különböznek. Engem tegnap rúgott ki, mert egy bulvár és hoax cikk alatt nemtetszésemnek adtam hangot. Privátban nekem esett, hogy juj de gyorsan orvos lettem természetgyógyászból. Ha olvasod Melitta: Kicsiny világodban nem fér meg, hogy valakinek több szakmája, diplomája is lehet? Akkor felsötétítelek: Végzett autószerelő is vagyok, és vagy 20 éve végeztem a Miskolci Műszaki Egyetemen, mint információs rendszerprogramozó. Hallottál már olyanról, hogy orvos-informatikus? Esetleg orvos-közgazdász? Mert a feleségem meg az. Nem állhat meg mindenki a trafikoslány végzettségnél mint te. Egy bírósági per során nagyon szívesen megmutatom az általad hazugságnak tartott diplomámat, de az neked nagyon sokba fog fájni. Szerinted mi a szarral dolgozunk ketten a feleségemmel falusi körzeti orvosként több mint 20 éve? Piacon vett diplomával? Olyan sötét vagy, hogy a negró világít a szádban.
süti beállítások módosítása