www.thestar.com/news/crime/article/876024--lengthy-jail-term-for-peel-officer-who-stole-fake-cocaine

A nevem Sheldon Cook 19 eve rendorkodok Kanadaban. Ma lett vege.....grrrrr...

5 evet kaptam mert elloptam 15 csomag hamis kokaint.Megha legalabb igazi lett volna.Csak liszt volt , en meg nem is tudtam -legalabb egy jo kenyeret suthettem volna a csaladnak.

Csalafinta fonokeim igy probaltak lepre csalni a kanadai kapcsolatat a perui kabitoszercsempeszeknek.

Hogy nekem miert nem mond meg senki semmit???

.......akit az eredeti  erdekel az a fenti linkre katt. elolvashatja.....

 

 

Szerző: Az igazat ne csak a valodit  2010.10.15. 22:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://canada-hun-tenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr282375069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása